PC & LR Raalte

Lessen
Bij onze rijvereniging staat plezier in de sport hoog in het vaandel.
Daarnaast wordt ook aandacht besteed aan de ontwikkeling van ruiter en paard.
Onze leden hebben diverse mogelijkheden om verenigingslessen te volgen in de ruime accommodatie van Manege de Hoogeweg. Er worden onder deskundige begeleiding allround-, spring- en dressuurlessen aangeboden, waarbij lesgroepen zijn ingedeeld op niveau. De lessen worden op dinsdag-, woensdag- en donderdagavond gegeven.

Onze instructeurs zijn voor het springen:
Thom Siemerink en Martijn Blankvoort
En de dressuurlessen worden gegeven door:
Huub van Wegberg.

Ieder jaar organiseren wij onze jaarlijkse clubkampioenschappen. Waarbij de leden strijden om de titel dressuur kampioen of de titel allround kampioen. De prijsuitreiking hiervan vind altijd plaats boven in de kantine, waarna we er een gezellige avond met een hapje en een drankje aan vastknopen.

Contributie-lidmaatschap PC& LR Raalte

Rijdend lidmaatschap: De kosten hiervoor zijn € 160,- per jaar ( contributie wordt opgedeeld in 2x € 80,00 en wordt geïnd in januari en in juni/juli). Dit is exclusief de KNHS kosten. Je hebt dan recht op 1 x les in de week.
Na overleg met het bestuur en de instructeurs kun je 2 proeflessen volgen. Vervolgens wordt door de instructeur in overleg met de lescoördinator en uzelf bepaald aan welke les je zou kunnen deelnemen.
Er is ook de mogelijkheid om vrij te rijden in de kleine hal, als deze vanwege een rommelmarkt of concours niet bezet is. Hiervoor betaal je € 50,- sleutelgeld ( € 20,- borg) per jaar.
Wel vragen we leden mee te helpen tijdens onze concoursen, om zo de contributie laag te houden en toch de benodigde opbrengsten binnen te halen voor onze vereniging. Dit gaat om ongeveer 5 dagdelen in het indoorseizoen en 1 dagdeel tijdens onze jaarlijkse outdoor concours.

Ook wordt er van onze leden verwacht dat zij 2x per jaar aan een actie meedoen. Dit kan zijn oliebollen verkopen op de rommelmarkt, helpen met de strongmenrun/stoppelhaene, het organiseren van een oefendressuur en of oefenspringparcours of het verkopen van rookworsten. Deze acties zijn ook af te kopen.

Bij belangstelling kan er contact opgenomen worden met:

Ponys:Ria van Dartel
penningmeester.lr.raalte@gmail.com